Finnet Yayıncılık
KİTAP LİSTESİ KATEGORİLER YAZARLAR ÇEVİRMENLER
ARAMA
Detaylı Arama
Sepetiniz şu anda boş!
FİNNET YAYINCILIK
KİTAPLARI

MARKA KÜLTÜRÜ



ve markayı yaratan bir şirket olabilmek
Yazar Hamish Pringle - William Gordon
Çevirmen Neşe Olcaytu
Sayfa 244
Ölçü 16 X 24
ISBN 975-8535-20-X
Yayın Evi Scala
Satış Fiyatı 36 TL.
Bizdeki Fiyatı 36 TL.
Kazancınız 0 TL.

Kim bilir kaç kez, telefonlarda müşteriye verilen baştan savma bir cevap bir çuval inciri mahvetmiştir? Ya da müşteri-çalışan ilişkisinde bir "itiraf anı" güven yerine güvensizlik yaratmıştır? Markanın konumlandırılmasında, pazarlamasında ve piyasaya iletilmesinde ne kadar başarılı bir mutfak çalışması olursa olsun, müşteri ile ürün temsilcisi arasındaki yanlış bir etkileşim tüm emekleri yok edebilir. Sunduğu markayla varlığını sürdüren herhangi bir şirketin mücadele vermesi gereken en önemli konu, tüm kuruluşun -özellikle de müşteriyle yüz yüze iletişim kuran çalışanlarının- markayı yaşatmasını sağlamaktır. Bu kitap bir şirketin müşteri beklentilerini sürekli olarak aşabilen bir marka hizmet kültürüne ne kadar ihtiyacı olduğunu ve bunun nasıl yaratılabileceğini gösteriyor.

Kitap Listesine Geri Dön >>
ÜYE GİRİŞİ


Şifremi Unuttum
Üye Ol
Ana Sayfa   İletişim  Sepetim

Kitap Listesi  Kategoriler   Yazarlar   Çevirmenler