Finnet Yayıncılık
KİTAP LİSTESİ KATEGORİLER YAZARLAR ÇEVİRMENLER
ARAMA
Detaylı Arama
Sepetiniz şu anda boş!
FİNNET YAYINCILIK
KİTAPLARI

MARKA RUHU



Marka Ruhu
Yazar Hamish Pringle - Marjorie Thompson
Çevirmen Canan Feyyat - Zeynep Yelçe
Sayfa 280
Ölçü 13.5 X 19.5
ISBN 975-7132-58-6
Yayın Evi Scala
Satış Fiyatı 27 TL.
Bizdeki Fiyatı 21.6 TL.
Kazancınız 5.4 TL.

Sosyal sorumluluk kampanyaları, bir şirketi veya markayı ilgili bir gönüllü kuruluş ya da sosyal amaca, karşılıklı fayda sağlamak üzere bağlayan stratejik bir konumlandırma aracı olarak tanımlanabilir. Sosyal sorumluluk kampanyaları kurumun itibarını geliştirebilir, marka bilincini, müşteri bağlılığını artırabilir, satışlara ivme kazandırabilir, medyanın ilgisini çekebilir ve daha birçok fayda sağlayabilir. Yoğun rekabet ortamında, tüketicinin şirketten ya da markadan beklentileri rasyonel (ürün performansı) ve duygusal (marka kişiliği) unsurları aşıyor. İnsanlar artık kuruluşlarını toplumdaki yerini sorguluyor ve iyi birer "kurumsal vatandaş" olduklarına ilişkin göstergeler arıyorlar. Bu gelişmeler, markalara ve marka geliştirmeye bakışımızı da derinden etkiliyor. Rekabet edebilmek için, pazarlamacılar tüketicinin Maslow piramidindeki 'daha üst düzey' taleplerini yanıtlayabilmek, dolayısıyla da markalarına yeni tarz değerler katmanın yollaını bulmak durumundalar. Bazı şirketlerin ve markaların bu gereksinime cevap verebilecek güçlü 'inanç sistemleri' olmakla birlikte, birçoğu böyle bir sistemi henüz oturtmuş değil. Bir sosyal sorumluluk programı, içtenlikle ve kendini gerçekten adayarak gerçekleştirildiği takdirde, birçok şirket için marka konumunu yükseltecek 'credo'yu sağlamada en hızlı ve en ekonomik yöntem olacaktır. Bu kitap, sosyal sorumluluk kampanyaları kavramını ve bu kavramın günümüz marka geliştirme çalışmalarındaki yerini anlatıyor. Marka Ruhu, yazarların reklamcılık ve sosyal yardım kuruluşlarındaki engin deneyimlerinden yararlanarak ve kavramları ilgili vaka analizleri ile örnekleyerek, pazarlamacanın sosyal sorumluluk kampanyalarının gücünü bir ürün, hizmet ya da kuruluş markası için nasıl kullanabileceğini gösteriyor.

Kitap Listesine Geri Dön >>
ÜYE GİRİŞİ


Şifremi Unuttum
Üye Ol
Ana Sayfa   İletişim  Sepetim

Kitap Listesi  Kategoriler   Yazarlar   Çevirmenler